F2447789-3359-49C8-BA40-E2C2EB8B5592

Resultaten klanttevredenheidsonderzoek

Onlangs hebben we u benaderd voor het invullen van ons periodieke klanttevredenheidsonderzoek. Dit is door velen van jullie gedaan, waarvoor hartelijk dank! In deze nieuwsbrief willen we de resultaten van dit onderzoek bespreken.

Portal en website

Uit het onderzoek blijken deze gemiddeld goed te worden beoordeeld, namelijk met een 4 en 3.9 op een schaal van 5. Echter, vrij veel mensen geven aan niet bekend te zijn met de Portal en/of de website of deze niet of nauwelijks te gebruiken.

Op de Portal kunt u alle diergeneeskundige documenten van uw stal vinden. Denk hierbij aan bezoekverslagen, logboekbonnen, bedrijfsbehandel- en bedrijfsgezondheidsplannen. Maar ook koppelanalyses en laboratoriumuitslagen kunt u hier raadplegen. Handig voor uw eigen administratie en bij controles. Voor de Portal heeft u inloggegevens nodig, deze heeft u via de mail gehad toen u klant werd bij ons. Mocht u de gegevens kwijt zijn kunt u deze opnieuw opvragen. Dit doet u door bij het inlogscherm te klikken op wachtwoord vergeten.

Vervolgens kunt u uw e-mailadres invullen -dit dient het bij ons bekende e-mailadres te zijn- en een nieuw wachtwoord aan te vragen door op versturen te klikken. Mocht u er op deze manier niet uit komen kunt u uiteraard altijd contact opnemen met de praktijk.

Op de website kunt u algemene praktijkinformatie vinden en ook de Portal is via de website te bereiken. Daarnaast kunt u alle nieuwsbrieven terugvinden onder het kopje actueel.

Eveal

Eveal blijkt onder de respondenten niet altijd bekend; ongeveer de helft geeft aan niet bekend te zijn met de elearning. Eveal is een online programma waarbij in 8 modules het kennisniveau van u als kalverhouder (of erfbetreder) naar een hoger niveau wordt getild. De modules kunnen vanuit huis worden gevolgd en elke module heeft een ander onderwerp. Zo gaat module 1 over ‘het gezonde kalf’, waarbij wordt uitgelegd hoe een gezond kalf hoort te functioneren en waar het mis kan gaan. Andere modules zijn bijvoorbeeld toegespitst op het spijsverteringskanaal, de luchtwegen, of management en alle modules zijn los te verkrijgen.

Figuur 1 Voorbeeld module 1 – de slokdarmsleuf

De personen die al één of meerdere modules hebben gevolgd waren doorgaans enthousiast en beoordeelde deze gemiddeld met een 3,9 op een schaal van 5.

Zie voor meer informatie de website www.eveal.nu of neem een kijkje op de facebookpagina, hier zijn ook meerdere filmpjes uit de modules te vinden; https://www.facebook.com/elearningeveal.

Tevredenheid over DAP Thewi BV en onze dienstverlening

Gemiddeld beoordelen jullie onze praktijk goed, de dienstverlening scoort 4.4 en de tevredenheid over onze praktijk een 4.5 op schaal van 5, beide erg goede scores. Natuurlijk zijn we hier erg blij mee! Een enkeling van de respondenten gaf een lage beoordeling. Bij de opmerkingen/verbeterpunten is hier alleen verder niets over gezegd, er is geen reden gegeven waarom iemand niet tevreden zou zijn. Deze redenen zouden we graag alsnog horen. Immers, alleen door jullie feedback en opmerkingen kunnen we deze zaken verbeteren. Zolang we niet weten waarom u niet tevreden bent, kunnen we dit ook niet aanpassen.

Daarnaast zijn er nog een aantal duidelijke opmerkingen of mogelijke verbeterpunten aangegeven waarnaar we gaan kijken, waaronder het nog verder verbeteren van onze bereikbaarheid, zoals doorgeven van visites of bestellingen buiten kantooruren. Dit kan op dit moment al via de mail (info@dapthewi.nl), mogelijk kunnen we dit in de toekomst nog makkelijker maken. Mocht u naar aanleiding van deze nieuwsbrief alsnog opmerking en/of verbeterpunten hebben nodigen wij u van harte uit deze alsnog door te geven, telefonisch op 073-7820477 of via de mail info@dapthewi.nl. En uiteraard kunt u hiervoor ook altijd uw eigen dierenarts aanspreken. 

Aanmelden voor de nieuwsbrief?